WEBINARS

We geven regelmatig online webinars over onze applicaties, modules en diensten. Op deze pagina vindt u een overzicht van toekomstige en gegeven webinars.

Webinar "De nieuwe beheermodule van JCC-Betalen"

De afgelopen jaren is er achter de schermen gewerkt aan een nieuwe basis van ons kassasysteem JCC-Betalen. Inmiddels is de geheel nieuwe beheermodule van JCC-Betalen klaar.

In dit webinar worden de wijzigingen in de module besproken en wat dit voor uw bestuur betekent. Daarnaast blikken we vooruit naar de toekomstige ontwikkelingen.

Webinar opvragen

Webinar: Een goed ontvangst voor uw bezoeker

Binnenmelden via een aanmeldzuil, onthaal of zelfs via een smartphone; de mogelijkheden zijn bijna eindeloos. Maar wat is er allemaal mogelijk?

​​​​​​​In het webinar “Een goed ontvangst voor uw bezoek” nemen Berend-Jan Molijn en Ger Bouchez alle mogelijkheden graag met u door en zoomen ze ook in op bijvoorbeeld toegankelijkheid.

Webinar opvragen

Webinar: Werken op afspraak en personeelsplanning succesvol combineren

Veel gemeenten en steden werken inmiddels op afspraak. Maar hoe combineert u het werken op afspraak succesvol met uw personeelsplanning? En welke voordelen levert dit op voor uw bestuur?

Onderstaande onderwerpen komen aan het bod tijdens het webinar:
• Het optimaal op elkaar afstemmen van de vraag naar dienstverlening en het inplannen van uw medewerkers;
• De actuele planningstrends bij lokale besturen;
• Snel inspelen op veranderingen;
• Handreiking om te komen van een strategische naar een operationele planning;
• Een korte demo van de integratie van JCC-Afspraken met JCC-Personeelsplanning.

Webinar opvragen

Webinar: Ontdek het vernieuwde internetafsprakenportaal en de koppeling met Mijn Burgerprofiel

Samen met Digitaal Vlaanderen hebben wij een webinar over het vernieuwde internetafsprakenportaal en de koppeling met Mijn Burgerprofiel gegeven. Er werd ingezoomd op alle nieuwigheden van het portaal en via een concrete case de voordelen geïllustreerd van de integratie met Mijn Burgerprofiel.

Webinar opvragen

Webinar: Stad Peer over JCC-Betalen

Begin 2020 is de Stad Peer overgestapt naar het kassasysteem JCC-Betalen. Bent u benieuwd naar de reden van de overstap en naar de ervaringen? Tijdens het webinar vertellen Cindy Reijmen (Teamverantwoordelijke Klantencontactcenter) en Christel Vaes (Teamverantwoordelijke Burgerzaken) van de Stad Peer over hun ervaringen met JCC-Betalen. Naast de ervaringen van de Stad Peer komen tijdens het webinar ook de actuele ontwikkelingen op het gebied van betalen aan bod, zoals betalen via betaalterminals en betalen met een smartphone.

Webinar opvragen

Webinar: Bezoekersregistratie

De module Bezoekersregistratie in het kort:

  • Alle afspraakbezoekers geregistreerd.
  • Iedere bezoeker, ongeacht of ze tot dezelfde afspraak behoren, kan aangemeld worden via de receptie, aanmeldzuil, naarmijnafspraak en JCC-Assistent.
  • De medewerker krijgt 5 minuten voorafgaand aan de afspraak een herinnering en kan op deze wijze zelf zijn bezoekers binnenmelden.
  • Het afmelden kan via de receptie en JCC-Assistent.
  • De receptiemedewerker heeft altijd inzichtelijk wie zich heeft aangemeld, afgemeld en wanneer dit is gebeurd.
  • Alle afspraken hoeven maar 1 keer vastgelegd te worden, dubbele registraties behoren tot het verleden.
  • Uiteraard worden de afspraakbezoekers buiten het KCC in de persoonlijke Outlookagenda van de gekoppelde medewerker geplaatst. Het maken van een afspraak kan ook gestart worden vanuit uw Outlookagenda.
Webinar opvragen

Geïnteresseerd? Neem direct contact met ons op.