Naarmijnafspraak.be: veelgestelde vragen

1. Is “naarmijnafspraak.be” een app?
Nee, "naarmijnafspraak.be" is een Progressive Web App (PWA): een website met offline mogelijkheden die aanvoelt als een app.

2. Kan ik “naarmijnafspraak.be” ook inzetten voor bezoekers die geen afspraak hebben?
Nee, "naarmijnafspraak.be" is een extra service voor de bezoekers die op afspraak komen. Via een unieke link ontvangen deze bezoekers toegang tot naarmijnafspraak.be.

3. Kan ik “naarmijnafspraak.be” inzetten voor alle bezoekers van mijn gemeente of stad?
Ja, “naarmijnafspraak.be” is juist uitermate geschikt om ingezet te worden voor alle bezoekers van uw gemeente, dus ook voor zakelijke afspraken en bezoeken voor bijvoorbeeld wethouders. De voorwaarde is wel dat de afspraak in JCC-Afspraken (G-PLAN) wordt vastgelegd. Het voordeel: alle bezoekers met een afspraak kunnen zich via “naarmijnafspraak.be” binnenmelden en hoeven niet te wachten bij de receptie.
 
4. Welke informatie krijgt de bezoeker te zien?
De bezoeker krijgt alle informatie te zien die relevant is voor de afspraak. De datum en het tijdstip van de afspraak, eventuele benodigdheden, de afspraaklocatie (met een foto) en een actuele routebeschrijving.
 
5. Krijgt elke bezoeker een persoonlijke omgeving te zien?
Ja, elke bezoeker krijgt, via de afspraakbevestiging, een unieke link en daarmee ook toegang tot zijn of haar persoonlijke omgeving.
 
6. Bezoekers kunnen zich ook binnenmelden; hoe werkt dat precies?
Op het moment dat de bezoeker is gearriveerd, drukt hij of zij op de knop “ik ben aanwezig” op zijn smartphone (deze knop wordt kort voor de afspraaktijd geactiveerd). Is het de bedoeling dat de bezoeker uit de wachtrij wordt opgeroepen? Dan wordt de bezoeker via de smartphone opgeroepen en verwezen naar het juiste loket. Indien het een externe bezoeker is die een afspraak heeft met een medewerker, dan ontvangt deze medewerker automatisch een notificatie op het moment van binnenmelden. De bezoeker ontvangt vervolgens een melding dat hij of zij wordt opgehaald.
 
7. Ontvangt de bezoeker een pushmelding als hij/zij opgeroepen wordt?
Het is mogelijk dat een bezoeker een pushmelding ontvangt op zijn of haar smartphone op het moment dat de bezoeker opgeroepen wordt. Voor deze pushmelding dient de bezoeker eerst zelf toestemming te geven.
 
8. Worden er persoonsgegevens verwerkt in “naarmijnafspraak.be”?
Nee, er worden geen persoonsgegevens uitgewisseld tussen de applicaties en “naarmijnafspraak.be”. De enige gegevens die uitgewisseld worden zijn: datum en tijd van de afspraak, de activiteiten en benodigdheden behorend bij de afspraak, locatiegegevens van de afspraak en het afspraaknummer.
 
9. Worden voor de routeplanner locatiegegevens uitgewisseld?
De afspraaklocatie wordt, indien de gebruiker toestemming geeft, doorgegeven aan de navigatieapp (bijvoorbeeld Google Maps) van de gebruiker. De locatiegegevens van de gebruiker zelf worden niet doorgegeven aan “naarmijnafspraak.be”.
 
10. Wordt de module opgemaakt in onze huisstijl?
“Naarmijnafspraak.be” wordt opgemaakt in de huisstijl van de gemeente.
 
11. Wat zijn de kosten?
Om de kosten inzichtelijk te maken stellen we graag een offerte voor u op. Goed om te weten: als u opdracht geeft voor 15 december 2018 ontvangt u een aantrekkelijke korting.
 
12. Kunnen we de werking van “naarmijnafspraak.be” in de praktijk zien?
Uiteraard! In dit filmpje laat onze collega Ger u zien hoe het werkt. Of bekijk de onderstaande animatie:


Copyright 2017 © JCC Software B.V. Disclaimer