Je hebt te maken met veel verschillende bezoekersstromen; van bezoekers voor het KCC tot en met leveranciers en zakelijke relaties. Ons klantgeleidingssysteem JCC-Klantgeleiding begeleidt elke bezoeker van A tot Z, brengt inzicht in de verschillende bezoekersstromen en registreert alles in één centraal systeem. Zo zorg je ervoor dat een bezoek aan jouw gemeentehuis vlekkeloos verloopt.
JCC-Klantgeleiding brengt de klantreis voor iedere bezoeker in kaart; alle stappen in het proces zijn inzichtelijk. Via managementrapportages word je op de hoogte gehouden van de laatste informatie.
Bezoekersregistratie is de laatste schakel om iedere afspraak die in het gemeentehuis plaatsvindt, vast te leggen. Nadat de afspraak is gemaakt, kan de bezoeker, ongeacht het doel, aan- en afgemeld worden met JCC-Klantgeleiding. Via JCC-Assistent worden automatisch de juiste medewerkers geïnformeerd. Zo wordt de ontvangst uniform en herkenbaar én er is altijd grip op alle bezoekersstromen.
Bezoekers melden zich snel en eenvoudig binnen via een aanmeldzuil. Hierdoor wordt het onthaal ontlast. Wij bieden verschillende types aanmeldzuilen aan, waaronder een zuil op lift die door de bezoeker zelf op de gewenste hoogte is in te stellen en een zuil met een documentscanner en gezichtsvergelijkingscamera waarmee je identeitsfraude tegengaat.
Benieuwd welke aanmeldzuil het beste bij jouw gemeente past?
Gebruikt jouw gemeente/stad beeldschermen alleen voor het tonen van oproepinformatie en/of openingstijden? Er is veel meer mogelijk! Vanuit TJOONER bepaal je per scherm welke teksten, foto’s en video’s je toont. Naast eigen content kunt je ook externe elementen toevoegen, zoals berichten op Social Media, het recente nieuws of actuele OV-reisinformatie. Wil je jouw collega’s op de hoogte stellen van interne mededelingen, wijzigingen of andere zaken? Ook voor de interne communicatie is TJOONER een perfect communicatiekanaal.
‘Naarmijnafspraak’ is een webapplicatie waarmee bezoekers bij de hand worden genomen op weg naar hun afspraak. Zo kunnen ze zich aanwezig melden in het gemeentehuis/stadhuis en hoeven ze niet meer in de rij te staan voor het onthaal of de aanmeldzuil. Ook kunnen ze via de webapplicatie worden opgeroepen.
In deze referentievideo vertellen medewerkers van de gemeente Stichtse Vecht over hun ervaringen met ‘Naarmijnafspraak’.
Met JCC-Assistent ontvang je binnen JCC-Klantgeleiding notificaties op jouw desktop of mobiele apparaten zodat je op basis hiervan beslissingen kunt nemen. Denk hierbij aan het binnen- en/of afmelden van jouw bezoek.
JCC-Klantgeleiding is eenvoudig te koppelen aan ons afsprakensysteem JCC-Afspraken. Zo krijg je nog meer grip op de bezoekersstroom en kunnen jouw medewerkers zich nog beter voorbereiden op het bezoek.
JCC Software is onderdeel van Conxillium, een groep van IT-bedrijven die zich heeft gespecialiseerd in hoogwaardige software voor een betrouwbare en klantvriendelijke lokale overheid.
Zutphenstraat 59
7575 EJ Oldenzaal
info@jccsoftware.nl
Algemeen:
+31 (0) 541 62 70 62
Support:
+31 (0) 541 62 70 64